2018-ban szereztem meg a gyógypedagógus diplomámat az ELTE-Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, autizmus spektrum pedagógiája és szomatopedagógia szakirányon. 2020-ban elvégeztem a gyógypedagógia mesterképzését is, terápiás szakirányon.
Az intézményben 2017-óta dolgozom. Először délutános, majd délelőttös gyógypedagógus, emellett osztályfőnöki feladatokat is elláttam.
Kiskorom óta az életem része a népművészet, a néptánc és a népzene, ezért elvégeztem az "Így tedd rá!" alapképzését, népi játék és néphagyományok témakörben.
Folyamatosan próbálom magam fejleszteni, számos továbbképzésen veszek és vettem részt.
Csonka Katalin vagyok, gyógypedagógus. Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán végeztem 2013-ban. Az elmúlt évek során a óvodástól egészen a középiskolás korosztályig foglalkoztam gyerekekkel. Fontosnak tartom, hogy óráimon minden gyermek egyéni odafigyelésben részesüljön, hogy mindegyikük hozzájuthasson ahhoz a segítséghez, támogatáshoz, ami biztosítja a megfelelő esélyeket egy teljes és boldog élet eléréshez.
Gyógypedagógus diplomámat 2021-ben szereztem meg az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, pszichopedagógia és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon. Gyógypedagógusként ez az első munkahelyem, mindennap tanulok valami újat a kollégáimtól és a diákjaimtól is.
Szabadidőmben szeretek kerámiázni, a természetben lenni, sportolni. Ezeket a tevékenységeket igyekszem az iskolai munkába is beépíteni. Célom, hogy az iskolában töltött időnk vidáman teljen, a diákok játékos körülmények között tanuljanak és fejlődjenek.
Gyógypedagógiai tanulmányaimat 1999-ben végeztem el az értelmileg akadályozottak pedagógiája és a látássérültek pedagógiája szakon, majd diplomát szereztem az ELTE TFK német nyelvtanári szakán.
Jelenleg az 1-2. osztály osztályfőnökeként dolgozom, valamint német nyelvet oktatok a 7-8. évfolyamon.
2018 óta az autista munkaközösség vezetőjeként is dolgozom.
Mindig nagyon szerettem tanulni, tudásra szert tenni, ezáltal a világot jobban megismerni. Számomra ez olyan örömet okoz, amit szeretnék megosztani másokkal is, így nem is volt kérdés, hogy a tanári pályát fogom választani.
Osztályfőnöki tevékenységemet pozitív pedagógiai szemlélettel végzem, melyben a motiválás és az élményszerzés kiemelt szerepet kap. Szakképesítésemet az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, tanulásban akadályozottak és pszichopedagógia szakirányon szereztem meg, majd mesterképzésen az okleveles gyógypedagógusi diplomámat.
Azóta is folyamatosan képzem magam, hogy minél magasabb színvonalon nevelhessem-oktathassam az iskolánkba járó gyermekeket. Bővítettem tudásomat IKT- eszközök használatát elősegítő továbbképzésen, élménypedagógiai tréningen, gyermekjóga oktató képzésen. 2017-ben a Belső-Pesti Tankerületi Központ oklevéllel is elismerte oktatói munkámat. Az élethosszig tartó tanulás híve vagyok és célom, hogy átadjam a gyermekeknek is a tanulás szeretetét, hogy örömmel jöjjenek az iskolába és örömmel is gondoljanak vissza az itt töltött diákévekre.
Kis-Gál Andrea vagyok, óvodapedagógus és gyógypedagógus. Kicsi koromtól kezdve tudtam, hogy felnőttként gyerekekkel szeretnék foglalkozni.
Nincs jobb érzés látni a gyermeki boldogságot, a sajátos nevelési igényű gyermekeknél ezt kiemelten fontosnak tartom.
Kedvelem a gasztronómiát és könyveket, kedvenceim az állatok.
Latin tanári, illetve tanító szakon végeztem az ELTE-n, jelenleg pedig a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karon tanulok autizmus spektrum pedagógiája szakirányon. 2013 óta dolgozom a gyógypedagógia területén, itt az autista gyerekek tagozatán pedig 2020-tól.
Sipőcz Adrienn vagyok, 2020 óta erősítem az autista tagozat csapatát! Az ELTE-n végeztem autizmus spektrum pedagógiája és pszichopedagógia szakirányokon.
Jelenleg pedig művészetterapeutának képződöm.
Tar Erika vagyok ,gyógypedagógiai segítő munkatárs. A tanulmányaimat a Bókay János gimnáziumban végeztem el, és a Raoul Wallenberg gimnáziumban sajátítottam el a gyógypedagógiai asszisztens szakmát.
Mind emelett szívesen rajzolok, és sokat olvasok, hogy gazdagodjon a fantáziám és megoszthassam a gyerekekkel.
A szakmai tudásom lehetővé teszi azt, hogy minél többet tudjak segíteni a különleges gyermekeken.
Tóth Katalin vagyok, Gyermek és ifjúsági felügyelő, pedagógiai és család segítő.
Gyógypedagógiai asszisztensként dolgozom már több éve. A munkámat hivatásomnak tekintem, ez az én utam!
Úgy viselkedek és bánok a rám bízott gyermekekkel, amit én is elvárnék a saját gyermekeimnek! (Van kettő sajátom). Szeretek tanulni és főzni.
Hat éve foglalkozom autizmussal élő gyermekekkel.
Nagyon szeretem a hivatásomat, mivel amellett hogy sokat lehetek a gyerekekkel, a pedagógus munkájának segítsége mellett, érdemben tudom támogatni a fejlődésüket, segíthetek a speciális igényű gyerekek külön foglalkoztatásában, az önállósodásban, hogy megkönnyítsem az életüket, hogy boldog felnőttként élhessenek.
Fontosnak tartom azt az elvet: a gyerek ha boldog, nyugodt, biztonságos környezetben van, akkor tud a legjobban dolgozni és fejlődni.
Pozitív, vidám embernek ismernek. Mosollyal és sok nevetéssel falakat dönthetünk. Szeretem az állatokat, a természetet. A technika ördöge vagyok és ezt a készségemet igyekszem a munkámban is kamatoztatni, hogy változatos és modern szemlélettel támogassam a pedagógiai munkát.
„Segítsünk másokon! Mert a mások is mi vagyunk.” /Martin Luther King/.
1998-ban végeztem agrármérnökként, majd 2007-ben kertészmérnökként. Közel 10 évig ezen a pályán dolgoztam.
Hogy miért hagytam ott ezt a hivatást?
Harmadik gyermekem megszületésével a fő hivatásom az anyaság lett. Emellett részmunkaidőben segítem, szinesítem az autista tagozat mindennapi életét azzal a tapasztalattal, amit saját autizmussal élő gyermekemmel szereztem.
Munkám során igyekszem a gyermekekről anyai szeretettel gondoskodni, illetve visszanyúlva az első szakmámhoz, megismertetni velük a természetünk szépségeit.
Címünk: 1095 Budapest, Thaly Kálmán utca 17/a.
Telefon: 06-1-219-0344
E-mail: thaly.komplex@gmail.com